Igénylés

Az Iskolap az Oktatási Hivatal által üzemeltetett rendszer, amely lehetővé teszi iskolák számára, hogy mélyebb informatikai ismeretek nélkül honlapot hozzanak létre és azok tartalmait menedzseljék.

Ha egy olyan iskola képviselője vagy, amely rendelkezik OM és KIR azonosítóval, akkor igényelheted ezt a szolgáltatást intézményed számára. Az igénylés az alábbi módon zajlik:

  1. Kérjük, ismerd meg az Általános szerződési feltételek tartalmát!
  2. Töltsd le az alábbi nyilatkozatot. A nyilatkozatban elfogadod az Általános szerződési feltételeket és megadod az igényléshez szükséges adatokat.
  3. A nyilatkozatot töltsd ki, majd a word dokumentumot csatolva küldd meg az info@iskolap.hu e-mail címre!
  4. Az Oktatási Hivatal munkatársai ellenőrzik az adatokat és tájékoztatnak az igénylés elbírálásáról. Pozitív elbírálás esetén létrehozzák az intézmény számára az igényelt felületet, és megadják a hozzáférést a SzuperAdminnak jelölt személynek. Ezzel megkezdődhet a felület testreszabása.
  5. A letöltött nyilatkozatot kinyomtatva, aláírásával ellátva postai úton is küldd el hozzánk 15 napon belül. Tájékoztatunk, hogy ennek hiányában a honlap felfüggesztésre, vagy végső esetben megszüntetésre kerülhet. A nyilatkozatot az alábbi postacímre küldd:
    Oktatási Hivatal
    Digitális Tudástár Főosztály – Sulinet Osztály
    1055 Budapest, Szalay utca 10-14.
  6. Vegyétek birtokba a felületet és publikáljátok tartalmaitokat a weben!